torsdag 19 juli 2007

ett beslut från hjärtat

att vara ledsen och besviken på nått som man endå inte kan påverka är bara onödigt, jag har inte lust att lägga ner min dyrbara tid på något/någon som endå inte kommer ge mig nått gott tebax! jag har gått igenom detta så många gånger redan och jag vet så väl att det bara är onödig energi. Så från och med nu är det historia!!

Okej så nu har jag iallafall fått reda på vem jag ska bo med förutom Katie, det är en tjej på 18 år som tydligen har varit modell i 10 år och hon är dansare. Bara beskrivningen av henne får mig att rysa. Seriöst det låter som en typisk Cali tjej, som bara tänker på utseende och på vad andra tycker om henne. Får hoppas att jag har fel för annars kommer det inte bli kul för henne att bo med mig och katie. Och nått som får mig att bli riktigt ledsen är att melissa kanske inte ska bo på UVs, allt känns som om det är mitt fel, bara för att jag inte ville bo med henne denna terminen. Får sån ångest när jag tänker på det. Men jag ska göra alls som står i min makt att göra så att hon stannar.

Inga kommentarer: