måndag 16 juli 2007

för tidigt för att leva.

Det borde vara olagligt att gå upp tidigare än 9 på morgonen, tror inte det är nyttigt att tvinga sig upp klockan 6 för att sedan dra sig till ett jobb som man endå inte är till någon hjälp. Har nu jobbat varje vecka enda sen jag kom hem från usa i slutet av maj, jag behöver semester!
Jag vet att många tänker 'men hallå du har haft semester hela våren' fast det är inte riktigt sant, att plugga heltid på dagarna och festa på nätterna är inte vad jag kallar att ha semester. Jag behöver en vecka då jag inte gör nått, sova hela dagarna kanske solar lite och bara chilla...

Idag kommer Philips kära vapendragare till Sverige, första gången hon lämnar USA och även Arizona om jag har uppfattat det rätt. Och då kommer hon till lilla Sverige, gaaanska stor skillnad. Här är luften ren och inte alls kvav och vi har vanliga träd istället för kaktusar. Hoppas att hon gillar det, helgen som kommer tror jag att vi ska ta med henne ut i skärgården, åka lite båt och bada i det iskalla havet. Hur mysigt som helst.

1 månad och 1 dag kvar!
kan inte fatta hur snabbt det har gått, jag vill tebax nu och bara krama alla det hårdaste jag kan. ska bo i Sidney 26 med Katie och nån ny mimbo, kan ju inte bli bätter !

Inga kommentarer: