torsdag 18 oktober 2007

början på helgen

Nu är det snart helg, jag har bara två klasser idag och jag ser nästan fram emot att gå. En jätte söt kille går i min history klass så jag måste klä upp mig lite extra. Imorgon pratas det om att åka till Venice eller santa monica. Det skulle vara jätte skönt att komma bort härifrån lite. jag har även bokat biljett till phoenix så att jag kan åka och hälsa på philip och renee. det kommer bli så skönt att åka iväg. Och så kommer jag få se hur philip har det. Min lilla phillefjonk.
Iallafall ihelgen kommer det att vara hur mycket fester som helst här på Uvs. Jag vet inte riktigt om jag ser fram emot det men det är alltid kul när hela gänget är samlat igen. Alla från förra året kommer att vara här så jag ska tvinga migsjälv att ha roligt. :D



den 6/11 ska jag på backstreet Boys mini consert. U N D E R B A R T!

Inga kommentarer: