måndag 12 november 2007

Bye bye Patricia!

för en vecka sen besluta patrica sig för att åka hem, hon trivdes inte här och hon såg ingen glädje alls i att vara så långt hemifrån. Jag kan på något sätt förstår henne och jag önskar lite att jag vore så modig att vara åka hem och lämna allt och alla här.
idag klockan 1 mötte jag upp maya och patricia på parkeringen och vi begav oss till LAX. hennes plan avgick klockan 4 så va precis i tid. Det va otroligt tråkigt att säga hejdå till henne och jag kommer känna mig ensam denna sista månaden. det har alltid kännts trygt att ha någon från samma land/kultur som jag . Inte alla fattar att jag inte är från här. Men men hon va tvungen att göra detta för sig själv och jag förstår som sagt vart hon kommer från.. Jag kommer sakna henne och jag vet att många andra kommer att sakna henne lika mycket..

patricia du ska veta att jag älskar dig och att jag har haft en helt underbar period här med dig. ses om en månad... POSS POSS

Inga kommentarer: