söndag 11 november 2007

igår åkte jag patricia, katie, maya, jeff, kelan, josh och några andra hem till sages hus i palm springs. Området va hur mysigt som helst och det va en gay stad, dom hade just haft en gay parad så det va lite olika aktiviteter i downtown, vi åkte inte dit me sage berätta det för mig. Han berätta även att deras borgmästare va svart och bög vilket jag tycker va helt underbart för i detta land finns det så mycket sjuka männsikor som ska vara emot det ena och det andra så att se en stad där alla gillar alla gjorde mig hur glad som helst. Iallafall vi va hemma hos sage och vi grillade och spela beer pong, (jag och katie vann)
Sages mamma berätta för mig att när man bor i ett sånt område som dom gör känner man eller vet någon som känner en kändis.. Det kryllar av dom där och hon sa vilka hon visste och vart dom bodde. Jag fråga henne om hon kände någon personligen och hon berätta att Walt Disney brukade va en mycket nära vän till familjen. Hon sa att när hon va liten så bruka han ta hem massa smycken och filmer till henne. Hon visade mig bilder på hennes morfar och Walt Disney och hon visa även en skylt från ett camp som dom båda va medlem i och detta va innan han blev stor och innan han gjorde alla sina filmer, han och hennes morfar hade signerat skylten och disney hade målat en musse pigg brevid.. Jag va helt amazed... Jag älskar ju disney filmer så att se det va helt sjukt.

jaja imorgon kommer vara en mycket ledsam dag så ikväll ska vi ha roligt och inte tänka på det som kommer ske..

jag hoppas att vi alla mår bra och att ni tar hand om varandra... PUSS OCH KRAM

Inga kommentarer: