onsdag 28 november 2007

sitter nu i skolan igen och jag har verkligen tappat lusten till allt. Bara tanken av skolan gor mig sjuk och det tog emot nar jag besluta mig for att ga idag. Jag kommer hem om 3 veckor och jag langtar sa. Jag har aven beslutat mig for att stanna hemma ett litet tag innan jag aker tebax hit. Jag maste fa borja jobba och vara lite for mig sjalv. Sjalvklart kommer jag att sakna alla har men jag har varit med manniskor konstant enda sen i augusti. Det har inte gatt en dag da jag bara kan ligga i nattlinne och kolla pa tv. Det ska bli sa mysigt att fa tebax min lagenhet och borja fixa den. Jag har redan bestamt hur jag vill att den ska se ut, men jag maste nog fixa en storre garderob for jag har kopt for mycket klader har borta. Vet inte ens hur jag ska fa hem allt. Det kommer bli overvikt om jag inte koper en ny resvaska.

Jag har lange tankt pa hur det kommer bli nar jag kommer hem, jag kommer som sagt sakna all mina vanner har natt sa otroligt men jag vet att de som ar mina riktiga vanner kommer jag alltid ha vid min sida vilken avstant vi an har imellan oss. Jag visste redan fram borjan att denna dagen skulle komma, jag kan inte bo i ett land dar jag inte hor hemma. Usa ar underbart att uppleva men jag har inga som helt tankar pa att bosatta mig har. Jag gillar sverige for mycket. Trodde aldrig att jag skulle saga det men det ar sant. 4 arstider ar underbart...

Jag vet att jag sa smaning om kommer komma tebax hit och jobba som nanny, men det far vanta kanske ett halvar. jag ar inte redo att flytta in i en familj och ha barn runtomkring mig 24/7.

Inga kommentarer: