torsdag 26 juni 2008

Jag har precis insett att min lilla rosa Laptop har mer balla funktioner än vad jag visste. Jag är sämst när det kommer till datorer så nu är jag lite små stolt när jag hitta detta. Jag kan inte förklara vad det är jag gjort men ballt blev det.

Imorse när jag rota igenom min nya walk in closet som Micke så snällt har snickrat ihop till mig hitta jag en klänning som jag inte använt på över ett år. Det är så roligt när man kan fynda 'nya' kläder i sin egna garderob. Jag hoppa i klänningen i hopp om att det inte skulle regna idag, och så bra det blev, solen sken och eftersom jag har världens bästa jobb när det är fint väder ute har jag solat hela dagen och just nu känner jag att mina axlar är lite små brända.

Underbara sommar lämna inte Sverige för tidigt, jag behöver solen i mitt liv. Långa promenader, blå himmel och glittrande vatten, det finns inget bättre.
Dagens låt.
Veronica Maggio - Kan Inte Säga Nej

Inga kommentarer: