söndag 14 september 2008

Denna söndag har jag spenderat med min mamma och min lillasyster.
det blev en promenad till city där vi strosa runt lite. Sedan blev det fika och efter det Bio på Saga. Vi såg PATRIK 1,5 vilket va en helt underbar film. Vissa delar hade jag kanske kunnat hoppa över men annars va det fyllt med skratt och självklart lite gråt. Men jag rekomenderar den till alla, verkligen hur bra som helst.
När vi kom hem till mamma så ät vi mat och jag ringde mina kära vänner borta i USA. Det va verkligen kul att få prata med dom igen och vi hade en hel del att prata om. Vi planerar för nästa sommar då det blir Cali roadtripp och sedan ett par dagar i Ukiah där vi ska hälsa på katies underbara familj. Efter det ska Maya, Katie och Kate förlja med hem till Sverige och hänga här ett par månader. Det kommer bli hur najs som helt.
i vilket fall så har det varit ett perfekt avslut på en mysig helg, imorgon är det tillbaka på jobbet och en hel vecka kvar tills man är ledig igen.
Onsdag kommer bli fantastisk, COLDPLAY spelning och förhäng hos Mickelinen med hans syster och förhoppningsvis min förlorade vän Magnus. det är lungt ni får vara avis ;)

PS. Jag ÄLSKAR min lägenhet

Inga kommentarer: