fredag 19 september 2008

Det är fantastiskt vackert väder ute, jag vill bara gå ut och njuta av den sista solen nu innan hösten verkligen tar fart. Just denna dag har varit alltifrån bra för mig. Jag vaknade upp 6.15 och inser snabbt att jag har 45 minuter på mig innan det första barnet anländer till förskolan. FAN FAN FAN slänger jag ur mig när jag hoppar upp ur sängen, tar på mig det första bästa som ligger framme, jag tar tandkräm,tandborste och maskaran och springer ut igenom dörren. 06.17 är jag påväg till tunnelbanan, 06.55 låser jag upp dörrarna på förkolan och andas ut, sammtidigt som jag ser det första barnet komma upp längst backen. Snacka om stressad morgon. Vid lunchtid börjar jag känna mig yr och illamående, efter att ha legat på golvet i 20 minuter beslutar jag mig för att åka hem. Så nu ligger jag här i min säng, mår illa och tycker inte alls att det känns kul att vara sjuk den första soliga dagen på mycket länge.
Jag hoppas dock att jag blir bättre så att jag inte missar Åsas B-day fest ikväll. Det skulle ju vara katastrof.

Inga kommentarer: