torsdag 25 september 2008

Torsdag, solen skiner, det regnar färger från träden och luften har aldrig luktat så gott.
Här sitter jag, på ett litet kontor, kvavt, grått och tråkigt. Kan jag inte få måla väggarna i alla olika färger? sätta upp en massa lampor och glittriga föremål som kan göra min vardag på jobbet lite roligare. Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag och den ska spenderas med mina två vapendragare. Myskväll med tjej snack och säkert en jävla massa candy.
Lördag ska jag jobba med Pat och sen blir det sleepover hos henne för att sedan stiga upp på söndag med världens bästa humör, då ska vi nämligen åka och hälsa på vår kära vän Fredrik. Det va några veckor sen nu och jag ser mycket fram emot att få se han.
Jaja tillbaka till arbetet ska jag nu, hoppas ni får en förträfligt trevlig dag.
mycket kärlek

PS. philip_grona_linjen är tillbaka.

Inga kommentarer: