torsdag 2 oktober 2008

Efter jobbet idag möte jag upp Pat och Åsa för en efter jobbet fika. Det va mycket trevligt även om vi satt där som tre döda fiskar.

När jag kom hem fick jag se en trevlig överaskning, mina filmer som jag beställt hade kommit. Jag blev genast som ett litet barn på julafton. Om det är nått jag älskar så är det filmer, och denna gången hade jag beställt tre av mina favorit filmer plus en serie som gick på SVT på 90-talet. Jag och mina vän Kim brukade följa den när vi va riktigt små och jag har länge tänkt på den och nu hittade jag den på cdon vilket känns hur kul som helst. Jag får ta en dag nu ihelgen då jag har lite Selina tid och kolla på mina nya filmer.

By the way, jag har fortfarande SJUKT ont i örat och jag tror nästan att det blir ett besök till farbror doktorn imorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.