onsdag 22 oktober 2008

Gokväll. Jag har tänkt en hel del de senaste dagarna och kommit fram till ganska mycket. både kloka och okloka beslut. Det är mycket som kommer ändras i mitt liv framöver och jag ser fram emot att få börja om på ny kula. Jag har insett att mycket av det jag gör idag är saker som jag igentligen inte alls vill göra. Som att träffa folk som bara gör mig illa, det händer allt för ofta.
Jag ska börja unna mer tid till mig själv och det som jag verkligen tycker om, och självklart människor som betyder mycket.
Allt kan ju självklart inte ske över en natt men vad är det för kul med att bara få allt gjort på en och samma gång?
Jag ska efter jul börja på Yoga igen, ta riktiga yoga/meditations klasser. Jag känner att min kropp behöver den sortens träning.
Jag har även börjat prenumerera på tidningen Allt om Historia. Jag ska ta upp mitt stora intresse av Historia, det har alltid varit något som jag älskat så varför inte?
Idag har jag även signat upp på creativeclub.se där man varje månad får hem ett paket med diverse scarpbooking material. De personer som står mig nära vet hur galen jag är i att sätta in bilder i album och göra snyggt och prydligt, så jag tror scrapbooking kan vara en rolig utmaning.
Jag har även bestämt mig för att nästa vår ska all min energi gå åt att planera min nästa USA resa som kommer ske i Maj/Juni. Jag ser så mycket fram emot att få åka och hälsa på alla vännerna där.

Det är som sagt mycket som snurrar runt i huvudet just nu och jag känner inte mycket ork för nått. Jag ska ta tag i det snart, det jag har kontroll över iallafall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Gumman! låter härligt det där. JAg hoppas allt blir som du tänkt dig =)

Här i Italien är det galet ^^
HÄlsa alla! <3