tisdag 6 januari 2009

Idag vaknade jag av att min kära vän Micke ringde och väckte mig, jag sa dock till honom att jag låg och kolla på tv. Det är en grej med mig att jag kan aldrig erkänna att jag sover om någon ringer, även om klockan är 4 på morgonen. Är iofs ganska genomskinligt för jag har dendär härliga morgonrösten. Men det va en ljuv stämma att vakna till. Eftersom jag är ledig idag har jag unnat mig en lyx frukost, Latte från min lilla älsklings maskin och två tomat/avokado smörgåsar. mums. Dagen kommer bli lugn, jag ska föröka städa och göra lite vårmysigt. I KNOW det är sjukt långt kvar tills det är vår men jag är trött på vintern och om jag vill ha vår i min lght så får jag det. Sen ska jag ta mig ut i den gigantiskt frysen och ta en promenad. Får hoppas att jag har alla kroppsdelar kvar där jag kommer hem.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha fy fan vad roligt, jag kan aldrig heller erkänna om nån ringer när jag sover :P.. säger jämt att jag är vaken!