torsdag 29 januari 2009

okej rädda willy 2 sög B A L L E. varför tyckte jag att den va så bra när jag va liten? jag va tvungen att stänga av efter bara 30 min, BAH philip jag håller med dig jag skulle inte heller vara avis.

Imorgon är det äntligen fredag igen och jag ser fram emot en förhoppningsvis lugn helg. Lördagen kommer dock bli lite små galen, först ska jag på öppethus i en skola där en av mina favo tjejer går, det kommer bli dansuppvisning och sen får man va med när dom har lektion. jag ser fram emot det, ska bli så kul att se henne dansa igen. har inte sett det sen hon va superliten. Efter det har Lellelus bday party (: Det är hennes fördelsedag idag så jag vill passa på att säga ett stort GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN TILL DIG LELLE!!

nu blir det bad och sen criminal minds, hej hopp

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack stumpan :D