söndag 11 januari 2009

Ska försöka snabb blogga lite innan jag beger mig hem till philip på brunch.

Veckorna går så snabbt och snart är det dax för min bästa vän att komma hem till sverige igen. Vi har inte träffats på en hel månad och jag tror inte det har hänt sen hon flytta hem från usa lite tidigare än mig. Ska bli skönt att få hem dendär tokern igen. Sverige är inte detsamma utan henne. Men som jag sagt förut, när en kommer hem åker den andre. Philip har bara en vecka kvar innan han åker och det känns vell sådär. Den dagen då vi alla är samlade igen kommer att vara FANTASTISK.

På onsdag ska jag ha en Selina makeover. Vilket innebär nagelförlängning och färgning av ögonfransar. Kanske inte den största makeovern som har skett men vafan det kommer bli sjuuukt skönt att få fixa till sig lite. I cant wait!
nu måste jag springa och fixa mig, philip gormar :P ha en bra dag

Inga kommentarer: