lördag 14 februari 2009

alla hjärtans dag, vilken underbar och helt förtrollande dag! Love is in the air. Alla blir bara lite extra kära just under denna dag. Är det inte mysigt?
Själv ska jag fira denna dag med två personer som betyder otroligt mycket för mig.

Jag tänkte berätta lite mer om min lilla hemlighet som jag har skrivit om tidigare. Det är så att under de senaste veckorna har jag sökt nytt jobb och nu har jag äntligen fått ett jobb som jag tror kommer passa mig alldeles utmärkt. Vill inte berätta allt än men det ligger i stan och det är en klädbutik. Det kommer bli sjukt skönt att slippa åka så långt till jobbet varje morgon och jag är även så glad över att få jobba med något som jag känner en stor passion för. Jag hoppas på att få arbeta mig uppåt och självklart lära mig så mycket som möjligt så att jag en dag kan starta min egna lilla butik. Så det är iallafall en sak som lyser upp min förövrigt gråa vardag.

mycket kärlek till er <3

Inga kommentarer: