onsdag 11 februari 2009

det är ganska kul hur jag varje morgon måste starta min dag med att lyssna på vakna med the voice.
Imorse så stod jag vid busshållsplatsen utanför mitt hus och lyssna på the vioce från min telefon. Jag har har precis hittat radion på min super najsa telefon så nu kan jag lyssna på det heeela vägen till jobbet. UNDERBART! Just denna morgon va det en liten återblick från gårdagens program när dom prata om att paul hade ramlat utanför the voice huset påväg hem. Sen va det någon tjej som kom in och läste mail från lyssnare/tittare som påstått sig ha sett jakob och paul vid tidigare skeden när dom ramlat. Denna konversation fick mig att börja gapskratta och vad man inte inser när man står där i sin egna lilla radio bubbla är att det faktiskt står en person brevid. Eftersom jag hade handsfree så såg inte denna stackars person att jag lyssna på radio. Han såg helt enkelt bara en tjej stå där och as garva rakt ut i vädret åt INGENTING! det kanske va därför han inte gick på bussen när den kom. han måste ju trott att jag va galen. Jag tror fan inte heller att jag hade gått på bussen om ett sånt freak gått på.
stackars sate, jag måste ha förstört hans dag.

Inga kommentarer: