måndag 23 februari 2009

- hej selina jag ringer från Rizzo.
dina skor går inte att laga så om du kommer in imorgon kan du få ett nytt par.
är det okej med dig ?

eeeh ah visst, hur kan man tacka nej till ett par splitternya skor som jag endå betalat rea plus slit avdrag på. Skorna kosta 1500 från början och jag fick dom för 650kr för att dom va lite kantstöta. Det är inte dåligt, och nu ska jag få ett par helt nya friska underbara stövlar bara för att deras skomakare inte kunde fixa 'felet'. Tråååkigt. Åh vad jag älskar skor.

Nu är det inte långt kvar tills jag slutar, känns underbart. Fredagen ser jag fram emot och jag hoppas att jag inte blir allt för nervös. iofs är min nya arbetsgivare super snäll så det borde inte vara någon större fara.
på Lördag är det middag med folket, hur kul som helst.

well well gotta go. badet väntar.