torsdag 26 februari 2009

imorgon startar det nya livet, fantastiskt

En semesterdag och sjukt mycket fattigare än vad som va menat. Jag har köpt mina UNDERBARA skor som jag suktat efter i två veckor. Efter det gick det snabbt, hur kan man sluta shoppa när man väl har börjat? Och sen köpte jag smink för fucking 600 kr!! det är helt sjukt. Jag köper aldrig smink och det som jag hade är vell 3 år gammalt, det va väll på tiden att köpa nytt kan man tycka.

det här är iallafall dagens inköp minus lite små prylar som jag inte vill visa här.


nu blir det städning och total rensning av min otroligt stökiga garderob, jag måste få bort nästan hälften av det jag äger, som man brukar säga ut med det gamla och in med det nya.

Nu när jag endå lägger in så mycket bilder ska jag dela med mig av mina små älsklingar som jag inte kan släppa med blicken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

JAG BEHÖVER KLÄDER :D ge till mig, jag kommer till stockholm i kväll om du inte redan visste de ;)

Anonym sa...

Vart har du köpt de där underbara skorna och vad kostade dom? :)

Tack!