tisdag 3 februari 2009

what a day! till skillnad från andra dagar började denhär fel fri. jag har känt mig sådär lite små hoppig hela dan och den känslan är ju inte allt för vanlig. Idag va även den dagen jag hade tänkt att börja träna igen. Det har varit sjukt svårt att komma in i det igen eller ja jag har ju inte riktigt gjort den än men innan har jag inte ens kommit av tuben, jag har bara dragit på ett dåligt oops jag han inte gå av smile när den passerat skanstull. Idag skulle jag iallafall ta mitt förnuft tillfånga och verkligen släpa arlet till gymmet. Jag kom av tunnelbanan, check! gick ner till eriksdalsbadet, check! hämtade ut min spinning bricka, check! men när jag skulle skanna mitt kort och gå igenom dendär snurrgrejen så lös det plötsligt en röd lampa. WHAT THA! jag går tillbaka till gubben i reseptionen och fågar lite små generat, eeeh mitt kort funkar tydligen inte, det lyser en röd lampa, hur gör man nu? Gubben förklarar att man måste vänta på att tvn som hänger över ska visa min bild och lysa grön sen kan jag passera. så jag gjorde som han sa och pröva igen, tittade upp och ser att det står stort så att alla kan se med en lysande röd bakgrund, AUTOGIRO SKULD, NEKAD. Om jag inte blivit röd i ansiktet förr så kan jag lova att det blev jag då. När jag sedan stod i kön igen funderade jag på hur jag skulle kunna prata så lågt som möjligt så att ingen annann av de kanske 50 personer som stod i där bakom mig skulle höra. Jag tänkte att om jag släpper förbi några så blir kön inte lika lång och då kommer inte lika många människor höra vad det är jag har att säga. Gubben i reseptionen hade sett tvn precis som alla andra som stod där och han gav mig en liten sån där jaha du är en sån blick. Tillslut så fick jag prata med en tjej som inte alls kunde se nån skuld på sin lilla dator som hon knappra på. När jag sa att jag tycket att det varit lite små pinsamt att det stod sådär så att alla kunde se sa hon bara, ja men det är lite det som va meningen.
Om jag fick säga vad jag tycker så kan det väll iallafall ha ståt, nekad kontakta kassan eller nått liknande.
Så tillslut blev det inget tränande för mig idag heller. Jag för börja på torsdag istället.

ne nu blir det one tree hill sen sleeeeeeep. ska möta Paaanda sjukt tidigt imorgon :D

1 kommentar:

Påsen sa...

hahahaha fyfan va hemskt. nu fick jag mig ett gott skratt. yeeees.