tisdag 3 mars 2009

bowling ala AND, PET, SEL

Efter en lugn morgon med prison break som sällskap for jag och min mor iväg och storhandla. sjukt skönt att fylla upp kylskåpet igen. Andreas ringde och bjöd med mig på bowling så vid halv 6 kom min bästa vän och hämta upp mig och sen begav vi oss hem till henne för att laga middag. Efter det drog vi till Heron för att bowla, det gick vell sådär måste jag säga. jag är inte helt nöjd med kvällens poäng. Men men roligt va det och det är så uppfriskande att hitta på nått på en vardag, det lyser upp ens liv lite.


jag måste erkänna att jag är lite små nervös inför morgondagen. det känns som jag har så mycket att bevisa. Iofs så är jag grym för att vara ny så det är det jag får intala mig.Jag är bäst, jag är bäst, jag är bäst. nu kommer jag endå att jobba i 5 dagar så efter det borde allt sitta. Så jävla svårt är det inte. Det svåra kommer att vara att inte shoppa, eftersom jag redan har shoppat sönder hela denna månadens lön så är min budget ganska tight.
jaja roligare än så är det inte. nu ska jag sy om min jacka. (:
fridens

Inga kommentarer: