fredag 13 mars 2009



När man väntar på att det sista avsnittet av Sons Of Anarchy ska hamna på min söta lilla rosa laptop kan man väll lika gärna sy om en tråkig lång kappa som jag köpt på rean till en super fin kort kappa. Bältet hitta jag på second hand och det gör verkligen sin rätt i midjan på kappan. Jag har kommit på att det är grymt fint att ha en skärp eller ett bälte utan på en ytterjacka. det hela blir så mycket ballare då.
Nu har jag dock sett det sista avsnittet och natten börjar närma sig morgon. Det kanske är dax för mig att sova. Jag börjar ju endå 14 imorgon. Usch va tidigt ;)
By the way så är jag sjukt arg och irriterad på karlar i allmänhet. Sluta vara så förbannat själviska och försök att förstå att era gärningar faktiskt sårar. Idag va DU en riktigt korkad Jävla I D I O T! UH!

Inga kommentarer: