söndag 1 mars 2009

Nytt jobb och snart en helt ny garderob. Mina pengar börjar redan ta slut och nu är det nästan så att jag får lämna kortet hemma. Men hur kan man inte shoppa när man jobbar i en butik med sjukt fina kläder? ingen normalt funtad människa skulle klara det. right ? (:
Helgen har varit underbar, fredagsmys med plexi och sen lördagsmiddag plus utgång med folket. Dagen har jag spenderat med min mamma,syster och kusin. Det blev en stadspromenad och fika med ett avslut hemma på mammas soffa. majsigt värre.

imorgon ska jag försöka komma iväg och träna lite, sjuuukt svårt att ta steget men när man väl är där känns det underbart. Vi får se jag är ju ledig fram tills onsdag nu så jag kan göra exakt vad jag vill (:

Det va nån som ville veta vart jag köpt mina skor, vet dock inte vilket par den personen mena så ni får helt enkelt veta båda paren.
Ankle bootsen är från Rizzo och kostar 1495 kr och Gladiator skorna är från Scorett och kostar 650kr. Dom är dock slut i hela stockholm men jag har hört att dom kommer komma in igen i april.

Nu är det back to the sofa, ha en fortsatt mysig söndag. Poss

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack så mycket, jag menade gladiator skorna men det glömde jag skriva! :)