söndag 3 maj 2009

Imorgon börjar jag träna på SATS. jag är sjukt nervös, varför vet jag inte. Jag ska träffa någon där imorgon som ska hjälpa mig med allt och visa mig vad jag ska göra för att träna de ställen som jag vill bli av med. Det kanske låter as najs men jag tycker att det är grymt jobbigt att låta nån berätta för mig vad jag ska göra. Jag vill kunna direkt. Jag vill gå in där och veta på en gång. jag vill inte se ut som en nybörjare. Jag hatar att inte kunna. UH!

Men vafan om två veckor kan jag detdär och då är jag igång. Jag ska klara detta denna gång. det är fan för dyrt för att inte klara det. Nu måste jag verkligen ge gärnet och verkligen börja träna. Det handlar inte längre om att gå ner i vikt. Jag vill bara komma igång så att jag får in träningen i min vardag. Att jag för en gångs skull prioriterar träning framför annat.

oh by the way så va detta ett pepp inlägg till mig själv. Ni får vara uttråkade.

Inga kommentarer: