söndag 7 juni 2009

hela min kropp gör ont efter helgens bravader, det har varit mycket jobb och ännu mer kärlek med mina töser. bakis är jag fortfarande och jag känner att kroppen behöver få vila. EN dag kvar sen är jag ledig, iallafall i en dag. sen är det work work work.

jag ser så sjukt mycket fram emot midsommar. tåget kommer ta mig upp till borlänge där jag ska få spendera 3 hela dagar med min fina sofia. det är inte helt rätt att hon flyttat ifrån mig. saknaden är stor.

nu är det natti natt och ps. i love you som väntar. hoppas ni haft en lika bra helg som jag.
jag välkomnar måndagen med öppna armar.

1 kommentar:

Josefin sa...

Men åhhh! Fick ni fira midsommar tillsammans era underbara finisar!! Usch vad jag saknar er nu. Vad händer i livet och på jobbet Selina!!! Skriv meeer! Puss / Jossan