tisdag 1 september 2009

DAG 8!

Kroppen känns trött och huvudet följer inte med lika mycket som det brukar, men jag har börjat nu. Äntligen har jag börjat. Sjukt kul är det. Men som jag sa förut, jag ska inte tvinga migsjälv att göra nått jag inte vill. så länge jag tycker det är kul ska jag hålla på. imorgon kommer jag vara där tidigt. Lika bra att få det gjort så att jag kan göra annat efter jobbet. Jag ska hem till Carro och ha en liten myskväll med henne och Matrina. Mat, musik, och en massa prat om smaskiga saker.

Det blev lite shopping idag, ett par super häfta biker boots och en jätte mysig stickad tjocktröja. Hösten närmar sig så det är lika bra att ladda garderoben med en massa fina höstkläder. Asos kappan kommer förhoppningsvis i veckan, I can't wait to see it.

nu blir det te och tända ljus.

godnatt

Inga kommentarer: