onsdag 2 september 2009

Jag måste säga att det är otroligt skönt att träna på morgonen. Jag va sjukt nära på att stanna i sängen imorse, kroppen ville verkligen inte resa på sig. påväg till eriksdahl satt jag brevid en kvinna i 35 års åldern. Hon tröck hela sin kroppsvikt emot mig och tyckte att det va helt okej att luta sig eller praktiskt taget ligga på mig. Där satt jag med en stor träningsbag plus väska plus ipodsladdar överallt tryckt mot fönstret. Allt jag ville va att putta ner henne från sätet ner i bussgången. Det hade varit otroligt trevligt att se henne ligga och kravla där nere utan att förstå vad som just hänt. Men eftersom ingen vettig människa är så elak så satt jag bara där upptryckt mot den flottiga fönsterrutan och log varje gång hon titta på mig.
När jag väl va klar för träning och jag stod på bandet insåg jag att jag inte hade någon mottagning till min radio i telefonen. Jag måste ha sett ut som en idiot för jag gick över alla banden i hopp om att finna lite mottagning så att jag kunde lyssna på the voice. Tillslut fann jag ett band och jag fick min sköna morgonträning.
Om 18 minuter börjar jag jobba, jag hoppas att dagen går snabbt så jag får skutta hem och kolla om min kappa har anlänt. Jag vill ha den NU!!
hoppas ni får en trevlig dag. det ska jag ha med min fina Maja. <3
pusspuss

Inga kommentarer: