måndag 14 september 2009

min lediga dag har redan tagit slut och även om jag inte ens gått utanför dörren idag känner jag mig inte speciellt utvilad. Har dock snart kollat klart på första säsongen av Gossip Girl och jag måste erkänna att mitt intresse för New York har ökat brutalt. Jag vill åka dit snarast möjligt. Ska försöka få med mig Linda, jag la upp planen för henne ikväll och det kändes inte helt hopplöst att få med henne dit.
ska snart lägga upp bilder på mitt 'nya' rum. har bara inte haft tid att ta kort. Dagarna bara flyger iväg. Igår intog jag reisen med cim. Det va sjuuuukt mkt folk och grym musik. Natten avslutades med en promenad genom stan med Linda. Stockholmsnätter är bland det bästa som finns. Det är nått speciellt med en stad som sover. Bara de som är påväg hem eller vidare som är ute och rör sig.
och nu är det dax för mig att hoppa i säng, ska försöka komma iväg och träna lite innan jobbet imorgon. Vi får se hur det går.
puss och godnatt <3

Inga kommentarer: