fredag 20 juli 2007

efter 3 timmars sömn steg jag upp imorse, på sämsta humöret försökte jag komma på hur man gjorde när man skulle sjukanmäla sig på ett ''rikitigt'' jobb! men nej det kom jag inte på så jag fick ta mig i kragen och släpa mig till jobbet. När jag väl kommit dit gick timmarna i snigel fart och jag blev bara på sämre och sämre humör! Försökte skapa bråk med min mamma ett antal gånger men det misslyckades jag med, helt fel person att bråka med. Hon vet inte hur man gör för hon blir bara så smörig när jag ska vara arg på henne så jag blir bara argare och slänger på luren, 5 minuter senare får jag ångest och ringer upp för att säga förlåt och det kändes nästan som hon satt med telefonen i handen och vänta på att det skulle komma för när hon svara så hörde jag hur hon log med hela ansiktet och när jag beklagat mig ett litet tag så sa hon, ''äh jag tog inte åt mig, jag visste att du skulle ångra dig, det gör du allti'' hon hade helt plötsligt övertag och jag va tvungen att lägga på luren igen.

När jag kom hem slängde jag av mig alla kläderna och hoppa i säng, vakna av att alexia ringde och ville prata, hon kom över några timmar senare och vi besluta oss för att våldgästa niclas och company. Kom dit efter ett tag och jag måste säga att det va mycket trevlig, från att ha varit på sjukt dåligt humör till att le från hela hjärtat och verkligen njuta av det trevliga sällskapet. tänk va lite det behövs för att bli glad efter en fruktansvärd dag!

imorgon blir det landet och vi får se hur det går, brukar få panik efter bara några timmar och jag kan inte tänka mig att det skulle bli annorlunda denna gång! Vi ska iallafall åka ut med båten och grilla fisk, MUMS!

Inga kommentarer: