måndag 23 juli 2007

Helgen har varit helt okej, philip jag och renee åkte ut lördag förmiddag och vi tog det bara allmänt lungt, spelade lite monopol (philip förlora ;)) och sen käka vi middag med hela min familj. Alla försökte det bästa dom kunde med engelskan och jag är mycket stolt över min kära mamma som jag blev mycket imponerad av, mina kära morföräldrar trodde ju att dom kunde prata svenska med henne även fast jag sa till dom ett antal gånger att hon inte förstår ett ord. Fick många goa skratt den kvällen och det sluta med att jag och renne satt och spela SEGA.
Söndag låg jag på standen hela dagen, första gången sen jag kom hem och det va verkligen jätte mysigt.

okej så det kom just in ett par som är från england och jag bara smälter av deras dialekt. Kanske är det dit man ska åka nästa gång, är riktigt sugen på att dra dit som aupair. Man vet aldrig vad framtiden har att ge, det är därför livet är så underbart!

Inga kommentarer: