måndag 30 juli 2007

en dag kvar och sen är det semester!
min helg har varit mycket lyckad och jag även fast den slutade med ett mystiskt ljupt stick i armnen och ett gigantiskt blå märke så kan jag inte klaga.
i torsdags hade jag och Renee en helkväll ihop och vi låssades att jag kom från usa oxå så vi drev med två killar som vi träffa på en bar. Dom va ju verkligen hur korkade som helst och det roligaste va när killarna prata om oss på svenska och jag fatta allt... jag önskar bara att jag hade sagt nått när vi gick, typ 'ha en bra kväll då killar'
Vi gick vidare och träffa två amerikanska killar som va här på semester, jätte roligt för den ena killen va från santa monica och han visste exakt vart det va jag bodde och vi prata om massa ställen och så.
På fredagen hade jag en selina dag då jag fixa håret och shoppade lite kläder, blev vell sådär nöjd med håret, kunde ha blivit bättre :P
Träffade min far och lillebror ett tag och det är verkligen synd att jag inte träffar Leon mer än vad jag gör för han blir bara större och större för varje gång jag ser han, känns som man missar så mycket.
På kvällen träffade jag Niclas och hans flickvän på en uteservering på medis, efter ett tag kom lite folk och vi drog vidare, mer folk kom och helt plötsligt stängde stället. Vi besluta oss för att köpa öl och gå till ett berg, satt där enda till morgonen då killarna besluta sig för att dra och bada vilket jag kände inte riktigt va nått för mig då jag redan hade frostskador på hela kroppen. Vi begav oss mot skanstull och på vägen upptäckte jag att jag hade blod på tröjan och jag såg att nånstans på vägen hade jag gjort mig illa på armen och jag hade ett sticksår som inte ville sluta blöda, jag vet fortfarande inte vart det kom ifrån.
Jag kom iallafall hem vid 7 på morgonen och det tog inte lång tid innan jag somna :P
På lördagen hade jag fått mystisk feber och jag sov hela dagen, det va ju iofs hur skönt som helst, söndag va jag på sen bio med mina syskon, såg senaste Harry Potter.

Imorgon drar jag, mamma och syster iväg på camping semester och jag ser mycket fram emot att strosa runt i smögen, det va ett tag sen sist.

Inga kommentarer: