onsdag 25 juli 2007

Sitter på jobbet och idag har det varit lugnare än vanligt! jag börjar snart klättra på väggarna. Det har varit kanske 2 personer som velar ha hjälp med nått och de andra som kommit har bara velat låna toaletten, ja då fick jag iallafall trycka på toa knappen, JIPPIE! Tanterna på jobbet bara tjatar och klagar på saker och jag har läst mig hur jag ska stänga av för att slippa lyssna på deras tjatter!

På tisdag nästa vecka börjar äntligen min semester.. ska bli så skönt att kunna gå ut och inte tänka på att man inte kan dricka eller vara ute för sent för att man ska upp och jobba 6 dagen efter! Och det börjar dra ihop sig för min resa ut ur landet, och jag vet inte riktigt om jag ser fram emot det. Just nu tänker jag bara på min lilla lägenhet som väntar på mig, jag har fått höst mys känsla och jag vill bara tända en massa ljus och mysa mig ner i min lilla soffa!
Ska inreda den så fint nät jag kommer hem och jag ska inte lämna lägenheten på en vecka ;)

Inga kommentarer: