onsdag 18 juli 2007

ett stort misstag

Communites är bara skit, det är många gånger man hittar saker som man helst inte vill se. Kanske är det bra att man får reda på hur det ligger till så att man inte drar sig länge in i nått som endå bara är på låssas... Men det suger verkligen när verkligheten slår en hårt i ansiktet, nått man verkligen inte trott om en människa. Men varför blir jag förvånad? självklart va det inte påriktigt, jag är bara så dum som tror att killar är olika, att det finns hopp där ute och att jag hade funnit en som vet hur man ska behandla andra. Men oj va fel jag hade!
Jaja lika bra att jag vet det nu innan jag åker tebax så att jag kan hantera det innan och inte dra mig in i skiten igen, jag vet bättre nu än vad jag gjorde två år sen då jag gjorde ett av mina största misstag.
Känns iallafall så himla trisst, det är inte ofta jag verkligen börjar gilla någon. Men nu är det slut på det, jag har gett upp hoppet.

Inga kommentarer: