tisdag 17 juli 2007

ännu en dag på jobbet

Katie har nu anlänt till UVs igen och har flyttat in i vår nya lägenhet. Det va tydligen jätte mycket skit och inte alls trevligt att bo där... Kan jag tänka mig för om jag inte minns fel så va det inte så trevliga männiksor som bodde där förra terminen... meeeeeeen det kan fixas, vi ska inreda den så att den blir nishe!!
Hon berätta oxå att det för tillfället är baseball tunering på vår skola och att det just nu bor 20 - 30 killar under oss och att dom varje kväll är ute och kastar boll på gräset, UTAN TRÖJA! och varför sitter jag här igen?, snälla påminn mig.
1 månad exakt kvar tills jag åker.

Igår va en hemsk dag, jag satt på jobbet och hade verkligen INGET att göra. Jag såg hur solen sken utanför fönstret och hörde hus folk skrattade och myste ute i det fina vädret, men inte jag, icke sa nicke. För jag skulle sitta inne och plåga migsjälv med att gå in och ut på myspace i 5 timmar, det är fan tortyr.
Bara två veckor kvar på jobbet sen får det fan va fint väder så jag kan ligga och steka i rålis ända tills jag åker, tänker inte komma dit och se ut som en blek sill...

okej nått som jag blev helt paff över igår va en reklam på tv om ett program som ska sändas på kanal 8. Det va ett haj program som skulle ranka de farligaste hajarna i världen, i reklamen så sa dom att på 10 år har över 600 människor blivit attakerade av hajar och när dom säger det visar dom ett klipp från en stand, man ser hur folk badar och andra surfar, helt plötsligt från ingenstans flyger en kille upp i luften och efter kommer nått GIGANTISKT stort upp från havet, fenan på hajen va typ lika stor som killens surfbräda... KUL att det va ett riktigt klipp, och att jag aldrig mer kommer bada i usa, bra där.

Inga kommentarer: