onsdag 8 augusti 2007

nu börjar det äntligen närma sig påriktigt! kan inte fatta att det bara är 9 dar kvar tills jag får träffa alla igen, en helt sjuk känsla. Jag har förberett mig endel nu och jag har på de senaste dagarna shoppat för 5000 kr, blev en hel del för allt det jag kommer behöva (kjolar, klänningar, sommriga linnen) är just nu på rea, hur skönt som helst. Det blev 4 klänningar, 2 par jeans, 1 par sneakers, 5 linnen och 3 tjocktröjor. så nu har jag kläder så att jag klara mig i super värmen.

Förra veckan va jag på camping semester med min mamma och syster. Det va hur mysigt som helst och vi 3 sov i 5 dar i ett litet tält på en camping i smögen. Mina morförälldrar va oxå där och även några av kusinerna. Det blev krabbfiske och grilling varje kväll och sen gick vi lite på smögen bryggan, det va så många år sen ja va där så det va jätte kul att se allt detdär igen. Sverige är allt vackert.

Inga kommentarer: