torsdag 9 augusti 2007

Sitter och tittar ut ur fönstret och hör alla bilar som passerar på flemmingatan ,ur mina högtalare spelas cornelis Vreeswijk!




Vart har denna sommar har tagit vägen?, jag kom ju nyss hem och nu ska jag åka igen. Det har gått så snabbt och jag tycker inte att jag fått nått gjort, bara jobbat och tränat. Har nu haft en vecka ledigt och jag har inte kunnat slappna av helt än och jag känner mig forfarande stessad som om jag ska upp till jobbet.


Kan inte fatta att om 8 dagar är jag där igen och jag kommer att få träffa mina kära vänner,och även 'han'. Jag vet inte om jag vågar.


jag har tänkt mycket på detdär och jag har kommit fram till många slutsater men det är vell när jag träffar honom som jag riktigt säkert vet hur det kommer bli, jag vill inte ge vika nu när jag är så bestämd men jag vet inte om ja är så stark som jag tror.


På nått sätt längtar jag till i december då jag får komma hem till min lilla lägenhet och börja jobba och låta allt övergå till det normala. Jag kommer sakna alla min vänner jag har här hemma så mycket och jag har verkligen insett vilka som är påriktigt och inte.


Under alla år har vänner kommit och gått men det är få som man vet alltid kommer finnas där och även fast man inte ringer varandra varje dag så vet man att de alltid finns där för en i vått och tort.


Jag känner mig så rädd när det kommer till de nyfunna vänner jag har har i Cali, va händer efter denna terminen? kommer jag aldrig mer höra av dom? Det är verkligen ledsamt att tänka så.




Ikväll tror jag att jag ska ut och träffa philip och renee, dom åker snart tebax till usa så det ska bli kul att hänga lite med renee innan dess.

Inga kommentarer: