söndag 12 augusti 2007

min sista helg har nu passerat och den har vell varit händelserik till både gott och ont. Cim kom hem igår oxå och jag har umgåtts med henne, min lilla gobit det va skönt att få träffa henne innan jag drar. Om 5 dagar åker jag och jag känner mig redo att inta LA igen. Kommer bli mycket nya människor och nya upplevelser.
Idag åkte Philip och Renee tebax till Phoenix och det känns tråkigt, jag kom renee ganska nära när hon va här och att philip åkte känns som vanligt jätte tråkigt, men det är skönt att vi kommer bo i samma land.
imorgon ska jag ut och shoppa lite presenter till alla och spendera pengar som jag absolut inte har, men vad gör man inte för dom man bryr sig om.
Och på onsdag morgon kommer Paricia hem, det ser jag fram emot, hon är alltid borta så länge, det gillar jag inte hon måste ju fatta att det är elakt mot dom som saknar henne efter bara en vecka...
Ska se om jag kan lägga upp en länk från filmen Dom kallar oss mods. En helt underbar scen från den filmen som får mig att skratta lika mycket varje gång.
Om den kommer upp så kommer ni fatta va jag menar. :)

Inga kommentarer: