onsdag 15 augusti 2007

idag har varit en lång dag! vaknade av cims ljuva stämma, hon ville ha med mig ut och sola, visst tänka jag det är aldrig fel att bli lite brun nu innan jag åker, men till mig stora besvikelse så sov solen bakom molnen så jag va tvungen att ge cim lite komentarer för att ha dragit ut mig sååå tidigt ;) (13.00) Jag min underbara lillasyster och kära cim satt i rålis och prata ett tag men sen blev det för kallt så vi drog och åt sushi och sen begav vi oss till drottningatan, vi gick in i alla små mysiga butiker som finns längst upp på gatan.
När jag kom hem städade jag hela lägenheten och laga mat.
Vid halv 10 ringde min far och vi åkte och fika, känns lite tokigt att säga hej då till alla, det är inte nått som jag har lust med!
Men pappa sa nått som jag hoppas att han håller och jag ska allt se till att han står för det han sa, han ska sluta röka innan han åker till London i september! Det är nått man inte hör varje dag och om han nu håller det ska jag allt skicka en bra skiva till han från staterna!

Ringde lilla melissa idag oxå, första minuten gick åt att skrika och säga hur sjukt det är att vi kommer att se varanda om 3 dar och sen gick resten av tiden ut på att prata om vad vi ska göra när vi ser varandra, JAG VET hur löjligt som helst men vad gör man inte om man saknar nån så mycket som jag saknar henne! HA...
OH JA! patrica kommer hem i natt, tror hon ska landa om en halvtimme och då blir det utgång imorgon! sista kvällen vi kan dricka svensk öl på 4 månader så mycket öl kommer det att bli ! ;)
Kungers spelar på 08 grejen imorgon, kommer bara vara massa små barn och jag där ;) men det är de värt, det får jag ju absolut inte missa!
håret ska fixas imorgon oxå...
lång dag kommer det att bli men jaja inget jag ska klaga på....

Inga kommentarer: