måndag 27 augusti 2007

det som jag trodde skulle hända hände... det har varit en mycket jobbig första vecka och jag har känns mig mycket nere. har bara velat gråta och få ut allt men det kan man ju inte bara göra utan att folk börjar undra vad det är som pågår..
att vi inte pratar längre hjälper inte och det gör ont i hela kroppen när jag ser han gå förbi, ännu ondare gör det när jag ser henne gå brevid. Jag visste ju att det skulle hända så att jag känner såhär förvånar mig.
olycklig kärlek är det svåraste som finns och jag tycker inte att jag förtjänar mer av det..
finns inte så mycket mer jag kan göra nu än att bara se glad ut och göra mitt bästa att inte visa honom att jag bryr mig, det ska han fan inte få..

iallafall till nått roligare, igår hade vi fest i sydney 25 (min nya lägenhet) det blev helt galet och vi alla hade så roligt. jag och katie är ett jätte bra team. Har verkligen en hur bra rumskompis som helst... Lite bilder från en mycket lyckad kväll...





Inga kommentarer: