onsdag 29 augusti 2007

trying to be a twigbug!

jag är sooooo over it! ingen ide att lägga ner energi på någon som inte har en egen personlighet. gå aldrig in hela vägen innan du riktigt känner personen. Det kommer bara göra ont i slutändan.

Denna helgen kommer bli helt mysig, vi ska ha bonfire på hunnington beach och sen ska vi åka och bada och festa lite, min rumskompis amanda fyller 18 så vi ska ha pinkparty för henne. Våran lägenhet är helt rosa så det är det enklaste.

jag saknar er alla där hemma jätte mycket men jag vet att denna hösten kommer gå så snabbt så jag är snart hemma med er igen och då kommer jag säkert vilja åka tebax hit igen så jag ska nog bara ta vara på den tid jag har här och inte tänka så mycket på allt som finns där hemma..

jag och katie pröva precis våra kläningar som vi ska ha på fredag! svarta as najsa klänningar, idag ska jag åka och köpa svarta högklackade skor... kommer bli så himla roligt, vi ska ta massa bilder. Åh jag hitta min kamera den va inte stulen så nu behöver jag inte tänka på det...

ska nu dra och fixa mig lite innan klassen!
puss

Inga kommentarer: