tisdag 11 september 2007

AJ LAV JO! *pop*

har pluggat hela natten och jag är helt slut! imorgon ska jag upp klockan 7.45 fö att gå ner till gymmet och träna innan jag åter igen ska sätta mig ner och plugga!
det blir en riktigt lång dag imorgon, slutar skolan klockan 6.45 på kvällen. det är nästan olagligt tycket jag.

jag har iallafall fått bekräftelse nu och det känns bra, nu vet jag vart vi står och att jag bara har en sak att säga '' never talk about this again''
its not healthy at all but hey who cares ?
killar är svin och det har vi vell alltid vetat ? (till mina kära vänner ni vet att jag inte syftar på er)
men det är inte alltid lätt att vara tjej och ha för mycket tankar i huvudet hela tiden, räcker jag till vadär det som är så fel på mig som gör att han inte kan kolla åt mitt håll? en massa onödiga tankar som bara gör en deprimerad...

kollar just nu på weeds med katie och hon skrattar som aldrig förr, kanske är jag dum eller så är det bara för svåra skämt för mig, för jag kan verkligen inte se det roliga... :P
LÄÄÄNGTAR tills Jericho season 2 kommer, bästa serien av alla..

gud vad jag babblar på och det är verkligen osamman hängande! förlåt. jag är så trött...
*pop*

Inga kommentarer: