måndag 10 september 2007

klockan är bara 9.40 och jag har redan hunnit träna och äta en riktigt bra frukost, igår bestämde jag mig för att börja om på nytt och leva för mig och inte för andra, vad är meningen med att göra alla andra glada om man själv inte är glad ?
jag har länge varit missnöjd med migsjälv och jag tror inte ens jag kan komma ihåg när jag sist kollat mig i spegeln och tänkt ''va fin jag är idag''
det är inte alltid lätt att tycka att man själv är ful och inte vilja gå förbi en spegel utan att må dåligt.
igår va det dock nog och jag ska verkligen börja ta hand om migsjälv och inte bara ge andra människor beröm.
livet är för kort för att gå omkring och inte tycka om sigsjälv, att hata att gå i bikini på standen, eller att helt enkelt gå ut bland folk.

om en timme har jag yoga och sen bär det av till min favorit klass Human Communication.
måste plugga lite innan dess, men ta hand om er <3

Inga kommentarer: