måndag 10 september 2007


idag va jag, katie och hennes två kompisar på venice beach.. det va underbart väder och en massa fina killar som bara gick omkring och såg helt heta ut. inte alls fel..
Venice är helt klart min favorit stand här i Cali än så länge. Jag har varit på dom flesta nu och inget slår venice. Människorna där är så najsa och man kan verkligen bete sig hur man vill utan att nån idiot lägger sig i.
Om ni åker till LA måste ni verkligen besöka venice, finns inget som slår det.
min ''in my mind'' bild är från venice så ni kanske försår hur mycket jag tycker om det, :)

just nu sitter jag och tittar på MTV music awards och det är katasrof. alla är fulla och britney som inledde det hela va helt fruktansvärt dålig. stackars liten som trodde att hon skulle kunna ''komma tebax'' på det uppträdandet..

Inga kommentarer: