måndag 22 oktober 2007

en mysig helg har passerat och nu ska jag snart gå till min första klass denna veckan, jag har på nått sätt tappat lusten för allt som har med skolan och göra. Jag har nog pluggat för mycket och lagt ner för lite tid på att vila och sova. Känns som man alltid går på bara några timmars sömn, vilket inte är så bra.
Nu är det iallafall bara några dagar kvar tills jag åker och hälsar på min lilla philip. det ska bli så kul att få se hur han bor och allt detdär.
Efter det är det bara några veckor kvar tills jag åker med maya och katie upp till san fransisko. HUR KUL SOM HELST! har alltid velat se den staden så det är vell daxt att jag åker dit. Det är mindre än två månader kvar tills jag åker hem nu och jag har beslutat mig för att jag kommer åka tebax hit i jan/feb. Men inte som student utan som aupair. Jag har alltid velat göra det och varför inte fortsätta nu när jag endå är igång, sverige finns ju alltid kvar. Men då blir jag borta i ett år i sträck. Ska försöka få en familj som bor i oceanside, mitt absolut favorit ställe.

Inga kommentarer: