lördag 27 oktober 2007

Tempe <3

sitter nu i philips lägenhet, vi spelar guitar hero. Philip ligger och sover efter att ha pluggat hela natten och inte sovit nått denna veckan. det är så skönt att inte vara i cali och jag njuter verkligen av varje secund. Även om jag är lite ledsen över att jag missade festen som va hemma igår. Min LoOOOOOver va där och jag har inte sett han på hur länge som helst. fick dock ett sött voice message så jag är glad. Renee har visar mig så sjukt mycket saker som man kan äta om man är vegan. Det finns cream cheese och CHOCKLAD! det fanns hur mycket sjuka grejer som helst. Jag ska köpa en vegan kokbok så att jag lär mig mer om det hela.
Ikväll har vi inte riktigt några planer men imorgon tror jag att jag och renee ska ha tjej dag.. Får se vad som händer. JAg vill bara att philip ska få vila ut så mycket som möjligt.
Idag opererar Ryan sina ögon, såndär laser grej. Så efter idag kommer han inte behöva ha glasögon vilket måste vara helt sjukt märkligt för han som inte ens kan se nått utan sina glasögon.

Inga kommentarer: