onsdag 24 oktober 2007

Mayday Parade tonight!

Imorse när jag och katie gick till gymmet va himmlen klar och för första gången på 3 dagar lukta det inte brandrök. Även fast vi kunde känna att aska fortfarande ligger och svävar i luften så va det helt underbart att inte känna att man måste hosta så fort man kom ut. Bränderna är fortfarande inte under kontroll och många är oroliga för vad som kommer hända under de närmaste dagarna.

Ikväll ska jag och katie gå på konsert, Vi ska se Mayday Parade. Så när vi kommer hem efter skolan ska vi dricka vin/öl och göra oss iordning för att åka till The House of Blues som ligger i downtown disney. Jag har inte varit på någon konsert här än men det kommer rulla på nu. För under november ska vi på många olika konserter och events.

Imorgon åker jag till Phoenix. Det ska verkligen bli jätte roligt och jag ser mycket fram emot att träffa philip och renee. När jag kommer hem är det bara tre veckor kvar tills jag åker till San Fran. Jag ska fira Thanksgiving för första gången i mitt liv, det kommer bli hur ball som helst. Kommer iofs dö av hunger men tanke på att jag inte kan äta nått som serveras den dagen, jag kommer få laga mig egna mat.
Att vara Vegan är helt okej men det är verkligen svårt att hitta på nya maträtter varje dag. Nått som har ändrats markant är min hy. Jag har inte haft såhär bra hy sen jag va liten. På bara två veckor va alla obehagliga prickar och ovälkommna märken borta. Jag är mycket piggare och jag har mer ork. När jag åker till phoenix ska Renee få hjälpa mig med allt jag behöver veta. Hon är ju expert i det området.

Jag ska snart gå till min Yoga klass, vi har preformance test så jag måste vara extra duktig idag. Nu ska jag ta en liten nap innan jag måste gå till skolan..

Inga kommentarer: