lördag 5 januari 2008

Idag va jag och simma med min mor och syster. Det va hur mysigt som helst och att träna för första gången sen jag kom hem från USA va amazing. Jag har en liten nojja som förekommer när jag tycker att något är äckligt, vilket jag gjorde idag. Jag får för mig att om det är smutsigt eller äckligt runt mig så fastnar det äckel på mina läppar och då får jag svårt att slicka mig på läpparna, när det då kanske har gått en halv timme så är mina läppar otroligt torra och det gör lite ont sådär. Det hände idag, jag fick hela tiden hår mellan fingrarna och så såg jag ett plåster flyta brevid mig. Min röda lampa börja lysa och jag insåg hur äckligt vattnet igenligen är. Men med mycket om och men så simmade jag mina 1000 meter och jag fick ta en otroligt välförtjänt dusch efter. JAG VET JAG ÄR LITE MÄRKLIG! :)

Inga kommentarer: