söndag 6 januari 2008

Jag har funderat hela dagen på hur jag vill ha det i min lägenhet och än så länge har jag bara kommit fram till badrummet. Jag har beslutat mig för att ha det lite hippie aktigt med målade blommor på väggen och även måla hela dörren i olika färger och blommor. Det låter säkert hel märkligt men jag tror att det kan vara ganska ballt. Jag vill verkligen att min lägenhet ska vara personlig och att det ska representera alla mina olika sidor. Jag gillar ju så mycket olika stilar och saker så det kanske är bra att låta alla rum vara olika. Om jag känner mig själv kommer jag nog gå loss ganska mycket och många kommer säkert tycka att jag är helt galen. Men vafan om jag inte trivs är det ju vara att ändra det igen. Det svåraste kommer bli mitt vardagsrum/sovrum, om någon har nått förslag på hur man kan födela det på ett bra sätt säg gärna till för jag har verkligen inga bra ideer just nu.

Imorgon blir det simning igen och jag ser mycket fram emot att plaska i kiss och plåster. MMMmmmMMm kan inte vänta.. Ska även åka och köpa ett telefonkort så att jag kan ringa mina kära vänner borta i Amerikat.

5 min later:

Ringde just Melissa och hon va med Chase i San Fran. Dom va och shoppade och hade det så mysigt. Detta funkar inte jag måste tebax... NU TACK.. usch va sverige är tråkigt

Inga kommentarer: