söndag 13 januari 2008

Igår tog jag en fika med Caroline för första gången på jag vet inte hur många år. Det va verkligen så himmla trevligt och även fast vi inte hade träffats på länge så va det som man aldrig varit ifrån varandra. Vi snacka om allt och jag hade verkligen hur trevligt som helst.

Jag har insett att jag hatar mat, godis, läskt och allt som kommer till. Alla är så himmla besatta av vad dom stoppar i sig och många männsikor kan inte ens unna sig att äta lite godis på helgerna. På de senaste 3 åren tycker jag att det bara har blivit värre och nu är jag verkligen så trött på det hela, varför kan vi inte bara va nöjda med oss själva och leva livet fullt ut istället? att sitta och tänka på mat varje dag hjälper inte en själ. Om jag fick bestämma skulle jag ha nått sorts rör som gav mig den näring,vitamin och protein som jag behöver varje dag. Tänk va mycket tid vi skulle ha över till annat och vi inte behövde tänka på att vi måste äta.
Äta mat är överskattat!

Idag ska jag åka till IKEA med min familj, måste börja kolla på lite saker som jag kan köpa till min lägenhet. Det ät bara 2 veckor kvar till jag får tebax lägenheten. Då blir det inflyttnings fest!!

Inga kommentarer: