torsdag 17 januari 2008

Patricia, patricia, patricia vad skulle jag göra utan min patricia?
Vi vet vad vi ska göra för att få varandra på glatt humör och ikväll har varit en underbar kväll. Inget speciellt gjordes men det va endå en av dessa Selina och Patricia kvällar då vi inte kan sluta skratta och vi bara sitter och glor på nått helt värdelöst. Inget behövs mer än vi för att det ska bli en bra dag. Är inte det underbart att ha en sån vän? Att aldrig behöva bevisa något, att bara kunna vara exakt hur du vill.. Du är BÄST Patricia, fast det hoppas jag att du visste redan!!

Imorgon ska jag på aupair möte, för om ett halvår har jag tänkt att åka till USA och jobba i ett år... Jag har bara varit hemma i Sverige i en månad och jag är redan riktigt trött på det. När man är 21 ska man inte sitta hemma och dega, jag måste ut och göra allt det jag vill innan jag kan börja planera min framtid här i stockholm.

jaja nu ska jag hoppa i säng. hej hopp

1 kommentar:

she's a dudette sa...

du är inte så dum du heller ;) älskar dig!